birolvural on Mon, 20 Nov 2006 18:46:52 +0100 (CET)

<nettime-ann> Etkilil_Konuşma_Diksiyon_Asistanlık_Sunum_Halkla_İlişkiler_ İKY_ Satış_Ankara_Istanbul_Izmır_Kayseri_Seminerleri

.

Merhaba, Kasım, Aralık, Ocak, Şubat ayında gerçekleşecek Seminerleri  bilgilerinize sunar, çalışmalarınızda basarılar dilerim.

Birol VURAL-GIRISIM GELISIM AJANS

Tel: 0 216 651 44 20      Faks:  0216  651 37 00      http://www.ggajans.com    mailto: info@ggajans.com

Bu bülten'i  almak istemiyorsaniz lutfen tıklayınız.

EKONOMİK SEMİNERLER: 2 Gün Eğitim 190 YTL + KDV (Bir kişi ücreti) KATILIMCI SAYISI: En  fazla 15 kişi

İHTİSAS SEMİNERLERİ : 2 Gün Eğitim 290 YTL + KDV (Bir kişi ücreti) KATILIMCI SAYISI: En  fazla 10 kişi

     Öğle Yemeği, Cay-Kahve, İkram, Eğitim Notu ve Katılım Sertifikası Dahil

SEMINER YERI (Saatleri;  09.30 -16.30 )

     ANKARA: Yüksel cad No: 46 Kızılay ( Gümrük Çal. Yar. Kop. Seminer Salonu)

     ISTANBUL; İstiklal Cad. Odakule Yanı No: 280 Beyoğlu / Taksim ( BSF Seminer Salonu)

     IZMIR: 1245 Sk. No. 41/101 Atatürk Ticaret Merkezi Yenişehir (YESİAD Seminer Salonu)

     KAYSERI: Cumhuriyet Mah. Vatan Cad. No:23 ( Esnaf. San. Kef. Kop. Seminer Salonu)

BASVURU: Oktay TEMIZ. TEL: 0216 651 44 20  FAKS: 0216  651 37 00   E-mail: info@ggajans.com

KAYIT; Ucreti  Ücreti “Girişim Gelişim Sağ. ve Eğ. Hiz. Yay-Rek. ve Tic. Ltd Şti.” adına  (AKBANK – Istanbul Acıbadem Sub.No: 00736  Hes.No : 29 963 - 6 ) yatirip, dekontu faks-mail ile iletiniz.

EKONOMİK SEMİNERLER (2 gün 190 YTL)

(Seminer Detayları Aşağıdadır)

ŞEHİRLER VE TARİHLERİ

 İSTANBUL

ANKARA

İZMİR

KAYSERİ

Etkili-Başarılı Konuşma, Sunum ve Prezantasyon

16-17 Aralık

19-20 Aralık

21-22 Kasım

26-27 Aralık

02-03 Ocak

Profesyonel Iletişim, Telefonla İletişim ve Beden Dili

09-10 Aralık

30-31 Ocak

06-07 Şubat

13-14 Şubat

Başarılı Satışçılık ve Müşteri Ilişkileri

23-24 Aralık

20-21 Şubat

27-28 Şubat

06-07 Mart

Diksiyon - Doğru ve Güzel Konuşma

30-31 Aralık

09-10 Ocak

16-17 Ocak

23-24 Ocak

Ust Düzey Yönetici Asistanlığı ve Sekreterlik

30 Kas-01 Aral.

28-29 Kasım

05-06 Aralık

12-13 Aral.

İHTİSAS SEMİNERLERİ (2 gün 290 YTL)

(Seminer Detayları Aşağıdadır)

İSTANBUL

Aile Şirketlerinde Kurumlaşma-Aile Anayasası Hazırlama

02-03 Aralık

IKY – Insan Kaynakları Yönetimi Temel Egitimi

07-08 Aralık

Is Hayatinda Liderlik ve Başarı (NLP teknikleri İle)

14-15 Aralık

Halkla Iliskiler Uygulamaları, Imaj, Görgü ve Protokol

21-22 Aralık

Fizibilite Raporu  ve Pazarlama Planı Hazırlama

28-29 Aralık

İş Sağlığı Güvenliği ve İSİG Risk Analizi Eğitimi

04-05 Ocak

Etkili-Başarılı Konuşma, Sunum ve Prezantasyon

Toplum Önüne Çıkmak* Özgüven* Korku ve Heyecanı Yenme* iyi Konuşmacı* Özellikleri * Liderlik , Motivasyon * Bütünleşme * Sunuşları Planlama * Uygulama* Motive Etme* Urun Satma * Şirket Planı* Strateji * Mali Performans*Kotu Durumu Anlatma * Proje sunma* Urun Prezantasyonu* İmajla Etkilemek, Coşturmak* Basarili İkna* Anlaşılır Anlatım *Dikkati Korumak* Sunum Araçları* Sunu Tasarımı* Söz ve Beden Dili* Rahat Davranma* Hazırcevap Olmak* 1,2,5  Dakika Konuşma Çalışmaları *6/10 Kelime ile Anlatma * Sunum Çeşitleri *Üslup *Tanıtım* Röportaj*Forum *Mülakat* Tanışma, Mülakat, Sonrası

Profesyonel Iletişim, Telefonla İletişim ve Beden Dili

ETKİLİ-SAĞLIKLI İLETİŞİM.* Dinlemek, Konuşmak, Anlaşmak * Sözel ve  Kişisel İletişim Engelleri * Etkinliği Sağlamak * Söyleyeceğimizi Bilmek * Pasif-Etkin  Dinleme * Kapı Aralayıcı Mesajlar * Koşulları Sağlamak* İyi Dinleyici -Sözel Tepki * Açık- Kapalı Uçlu Sorular * TELEFONLA KONUŞMAK *Not Almak*Kendinizi Tanıtmak * Gülümsemek/Sesi İyi Kullanmak * Firma İmajını Korumak *Sabır ve Nezaket * Anlamak * Arayanı İstediği Yere Ulaştırmak * Beklemeye Almak * Söz Hakki Tanımak * Telefonu Kapatırken* Yönetici ve Is Arkadaşları ile * Söylenmeyenleri Anlamak * Telefon Görgü Kuralları  *Uluslararası Görüşme *BEDEN DİLİ*Beden Dilini Yorumlamak *Sözsüz İletişim Faktoru *Gözler-Omuzlar-Bas-Durus *Net Sinyaller *İletişim ve Beden Dili *Goz teması *Duruş-Yöneliş *Bolge *Beden dili ve yalanlar *Eller ve jestler *Mimişkler *Yürüyüş *Oturuş *Ayaklar

 Başarılı Satışçılık ve Müşteri Ilişkileri

Ne Sattığınızı Bilmek* Ustun Hizmet Duygusu *Rakipleri Bilmek* Müşteri İle Uyum* Satış Sunumu, Prezantasyonu *İlk İzlenimler* Müşterilerinizi Memnun Etmek * itirazları Sezmek * Satışta Etkili Konuşmak * Ayrıntıları Tamamlamak * Faydaları Tanımlamak, Maliyeti Sunmak *Satış Sunumu Sonunda* Kapanış *Sunumu Bitirmek* Satış Sonrası* Müşteriyi Tatmin Etme Yolları*insanları Etkileme Testi* Başarılı Satışçı Testi *MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ *Müşterilere Yönelik Pazarlama * Müşteri Merkezlilik* Müşteri Odaklılık * ic Müşteri / Dış Müşteri*Müşterileri Tanımak/Tanışmak * Ortak, Avukat, Destekçi, Satın Alici, Olası Müşteri * Kaliteye Nasıl Ulaşılır? * Hizmet Kalitesi *Hakim, Sabırlı, Saldırgan, Üzgün, Sıfırın Altında Müşteri* *Başarılı Müşteri Hizmetleri* Karşılama * Dinleme * Olumlu İfade * Ürünle Müşteri Arasındaki Mesafe *Müşteri Her Zaman Hakli midir?

Diksiyon - Doğru ve Güzel Konuşma

Konuşmayı Bozan Unsurlar* Solumayı Düzeltmek * Diyafram Nefesi* Rahatlama Egzersizleri* Dil, Dudak, Cene Eksersizleri * Artikulatorleri Gevşetmek * Sesi Melodi Haline Getirmek* Ses Sağlığı* İşitilebilme, Yükseklik, Bükümlülük, Esneklik * Hoşa Gitme, Tonlama, Hız* Diksiyonu Düzeltme* Söyleniş, Fonetik, Fonasyon* Konuşma ve Yazı Dili* Harflerin Çıkarılması* Fonetik * Artikülasyon, Boğumlanma, Telaffuz * Sözcüklerin Çıkarılması* Hece, Cümle, Kelime Vurgusu* Tonlama * Kusurları Düzeltme * Gevşeklik, Atlama, Pelteklik,Tutukluk,* Doğru Türkçe Kullanmak

Ust Düzey Yönetici Asistanlığı ve Sekreterlik

Vizyonu* Sosyal Görgü *Güç İnsanlarla Çalışmak *Kontrollü Olmak *Kişilikler*Zor Yonetici İle Çalışmak* Performans *Gerilimi Azaltmak* Yönetici Adına Yönetme* Güçleri Kullanmak* İyi İletişim *Sorun Çözmek *Problem Kaynakları* Filtreleme, Genelleme, Etiketleme, Suçlama*Problem Çözme *Değişik Çözümler * Doğru Sorular* Problemi Tartışmak* Değer Yargıları* Çatışma Çözme *Güç Durumlar* Sorunlu Kişiyi ikna *Rapor Yazma * Teknikler*5n/1k *Bilgi Araştırmak ve Düzenlemek* Sıralamak* Uyarlamak* Kolaylaştırmak* Hedef Belirlemek* Giriş/Baslıklar//Ayrıntılar /Sonuç

Aile Şirketlerinde Kurumlaşma ve Aile Anayasası Hazırlama

AİLE İŞLETMELERİ *Özellikleri-Gelişimi * Kurucu ve Diğerleri * Yapı -Yönetim * Sorunlar *Profesyonelleşme *Yönetim Devri* Geleceğin Yöneticileri * Örgütsel Yedekleme* Yönetim -Liderlik *Yönetici Adayı Yetiştirme* Yöntem-Değerleme -Aşamalar *İlk-Kritik Deneyimler * ANAYASA HAZIRLAMA*Aile Değerleri * Bireysel ve Çalışma İlişkileri *Profesyonel ve Aile Üyesi Yöneticiler *Aile ve İş Sınırları *Aile ve İşletme Amaçları * Profesyonel Yapılanma * Aile Toplantıları * Üyeler * Karar Alma, Toplantı-Gündem * Faaliyetler * Mülkiyet *Aile Üyelerine Hisse Verilmesi-Elden Çıkarılması

IKY – Insan Kaynakları Yönetimi Temel Egitimi

İKY *İşletme, Örgüt *Yönetim ve Organizasyon *Klasik, Neo-Klasik , X ve Y, Modern Yönetim  ve Sistem Yaklaşımları *İKY Anlam ve Önemi * Yararları, Gelişimi, Yeri *İKY de İletişim * Süreci *Algı *İşlevleri-Türleri *Örgütsel iletişim * Teknikler *Motivasyon *Maslow Hiyerarşisi *Liderlik - Önderlik  Özellikleri *Davranışsal Liderlik *Yönetim Matriksi *Durumsallık-Etkin ve Dönüşümcü Liderlik *İK Planlaması *Süreci-İş Analizi * Düzenlemesi * -Oryantasyon *Kapsamı *Dikkat Edilecekler*Tanıştırma *İş Bilgileri *İşe Alma *Personel Bulma *Ücret ve İstihdam * Yöntem ve Faktörler * Seçme *Performans Yönetim Sistemi * Nedir, Yararları, Amacı ve Çıktıları * Süreç *Etki Alanları * Hedef ve Ölçütler *Görüşme *Yeterlilikler *Sorunlar

 Is Hayatinda Liderlik ve Başarı (NLP teknikleri İle)

NLP Neye Yarar* Basari Sırrı* Değişim ve Çevre * Nlp ile Zirvede* Nlp ilkeleri* Harita Bolge Değildir* Basarisizlik Yoktur * Birisi Bir Seyi Yapabiliyorsa Onu Öğren.*ilgi Neredeyse Enerji Orada* Zihin ve Vücut Ayni Sistemin Parçasıdır* Doğru Kararlar * Olumsuzlukların Nedenleri*İhtiyacın Olan Kaynaklar* Korkmaktan Kurtul Hayatin Tadına Var* Güvensizlik *Değerli Biri Olun * 3 Adımda Hayatini Değiştir* Hedef Belirle Harekete Gec *Liste Yap * Bağlayıcı inançlardan Kurtul* Yönetim Ve Organizasyonda NLP* Kendiyle Barışık İnsan* Şirkette  Gelişim * Bilinçaltına Dur *Alem Buysa Kral Benim*Basarinin 6 Kuralı *ilgilenin *Rahatlatın *Dikkatinizi Verin *Soz Kesmeyin * Paylasın* İlIski Kurun* Mutluluk ve Basari icin Karar Verdim Değişiyorum

Halkla Iliskiler Uygulamaları, Imaj, Görgü ve Protokol

Halkla İlişkiler Rehberi *Dikkat Çekmek, Etkilemek*Kendini ifade * Hedef Kitle ve Kriterleri* Statü Grupları * Hedef Kitle Öncelikler*Algılama * Karakter Özellikleri ve Çözümleri * Organizasyon ve Etkinlik Çeşitleri * temel statüler ve Süreç * Basın ve Halkla İlişkiler* Basın Bülteni Yazma * Reklâm ve Halkla İlişkiler *Kişisel, Kurumsal İmaj * Is Yasamı Üniformaları* Basari Getiren Giyim* Şirkette imaj *Protokol ve Görgü * Kurallar* Uyum * Müşteri ve Is Arkadaşları ile ilişkiler* Tanışma* Tanıştırılma*Merhaba Demek*Nezaket*Protokol Kuralları * Yabancı Konuklar

Fizibilite Raporu  ve Pazarlama Planı Hazırlama

Piyasa-Talep Araştırması* Sektor*Müşteri * Rekabet Ortamı-Önlemleri * Hedefler* Satış Planı * Hedef Kitle-* Aktivite Plani* Süreç Araştırması ve Üretim Planı* Uretim is Akisi* Makine, Ekipman ihtiyacı *Girdi Turleri* İşgücü Nitelikleri* İşyeri Özellikleri *Örgütlenme ve Yönetim* Finansman Yapısı*Tablolar * Başlangıç Yatırımı* İsletme Sermayesi* Yatırım ihtiyacı ve Finans * Kredi Ödemesi * Finansal Hareketler ve Karlılık *Pazarlama kavramı ve plani* Durum analizi* Swot analizi *Amaçlar ve stratejiler* seçenekler* Eylem programı* Urun Fiyat-Dağıtım-Tutundurma kararları* Planın uygulanması* Sorumluluklar* kaynakların değerlendirilmesi* Ölçme, değerlendirme ve düzeltme* Programların gözetimi * Sonuçları kontrol

İş Sağlığı Güvenliği ve İSİG Risk Analizi Eğitimi

İSİG mevzuat gerekleri*Yeni yönetmelikler, getirdikleri yeni yükümlülükler *Mevzuatın yönetim sistemi standartları ile ilişkisi*Sağlık ve güvenlik kavramlarına giriş*Sağlık ve güvenlikle ilgili idari yapi*Sağlık ve guvenlikle ilgili yasa, tuzuk, yönetmelikler ve gerekleri* Güncelleme ve takip*Pratik uygulamalar*Risk Analizi *Risk kavramı* Risk analizi evreleri * Faaliyetlerin sınıflandırılması* Tehlikelerin belirlenmesi* Risklerin değerlendirilmesi* Riski goze alma duzeyi belirlenmesi* Kontrol Kalıntı risk* Is sağlığı ve güvenliği riskleri* OHSAS 18001 ve risk analizi