mimi302089 on Tue, 11 Feb 2003 21:17:02 +0100 (CET)

[Nettime-bold] Kupujte s popustom

Postovani,

Imam veliko zadovoljstvo da Vas ovom prilikom upoznam s jednim izvanrednim poslom na internetu!

Radi se o jednom klubu koji uposljava clanove diljem svijeta a oni zara?uju (naravno nije to samo tako - clanovi moraju prvo napraviti odre?eni posao)
Odmah da Vam kazem ovdje da bi zaradili ne morate ni klikati na mailove, ni pregledavati ponude na internetu, ni kupovati, ni prodavati nesto drugima itd. (uglavnom su sve to neisplativa ulaganja ili vrlo niska zarada)
Ovim poslom ako ga naucite (a to Vam pomazu SVI clanovi)
Vi ste dobili priliku da postanete clan ovog kluba.
Da bi to postali ne morate nista placati nego nam samo dati svoj e-mail i mi cemo Vas dalje kontaktirati kako bi Vam objasnili te olaksali ovaj posao - znaci nikakve obveze necete imati prema klubu nego ce Vam clanovi kluba samo
objasniti ovaj posao. (nemojte se bojati da cete na svoj e-mail poceti dobivati razne ponude od svih i svakoga tj. "bulk mail" jer cu Vas kontaktirati samo ja i jos nekoliko clanova koji ce imati vremena)

Ali to nije sve! Kada se besplatno uclanite Vi time niste nista platili ni upisali nikakve informacije osim e-maila (nema kartica i sl.) a dobijate popust u preko 200 svijetskih online trgovina iz kojih mozete a i ne morate kupovati uz poprilicne popuste -
ponavljam ne radi se o kupovanju ili prodaji da bi se moglo zaraditi vec je to nesto puno bolje!

Sa stranica  http://doda.zarada.4t.com   se mozete odmah slobodno prijaviti i uskoro cete dobiti e-mail u kojem kliknete na jedan link kako bi potvrdili da zelite besplatno clanstvo u klubu.
Nakon toga cu Vam ja poceti objasnjavati ovu izvanrednu priliku.
Prijavite se i vjerujte mi necete biti razocarani!

Srdacan pozdrav u nadi daljnje poslovne suradnje!

Miroslav  Stekovic

  Ovo Vam saljemo samo jednom.Iako nije potrebna odjava, svejedno mozete to uciniti klikom na link

 mailto:ipco@email.com?subject=Remove_me