valery grancher on Thu, 8 Jun 2000 10:44:52 +0200 (CEST)

[nettime-fr] nomemory book: call for submission

Hello,

le texte francais suit la version anglaise:
---------------------------------------

I have the pleasure to tell you that a monography about my work will be published on fall 2000. This book is called "no memory" as my website. It is a coedition in between Editions du Seuil, Binome Edition in partnership with Berkeley Art Museum Pacific Film Archive (USA), AFAA (ministere des affaires etrangeres, France), DAP (french ministry of culture, France), Galerie Chez Valentin (France).
This book will be available worldwild all around our planet ;-) in every library on february 2001.

This book would not exist if there wasn't a website called "no memory", this webiste would not exist if there wasn't people like you who is surfing on it and who is the huge and international  public audience to this project.

To thank you for this, a part of this book will be dedicated to you, for that send an email about your feeling regarding "no memory" project (http://www.nomemory.org) by putting your name and your title.
All the emails received will be published in the book as a text. The deadline is June 10 2000

I thank you for your attention and I look forward to hearing from you as soon as possible.

Love,

Valery

J'ai le plaisir de vous annoncer qu'une monographie sur mon travail sera publiee a la fin de 2000. Ce livre porte le titre "no memory" comme mon site web du meme nom. C'est une coedition entre les Editions du seuil et Binome Editions avec les partenariats suivants: Le Berkeley Art Museum Pacific Film Archive (USA), DAP (ministere de la culture, France), AFAA (ministere des affaires etrangeres, France), Galerie Chez Valentin (France).
Ce livre sera disponible dans le monde entier dans chaque librairie en Fevrier 2001.

Ce livre n'existerait pas si il n'y avait pas un site du meme nom "no memory", ce site n'existerait pas sans les personnes comme vous qui surfent dessus et y laissent des contributions et constituent une audience tres large et internationale.

Pour vous remercier de cela, une partie du livre vous sera dediee: Pour cela, envoyez un email avec vos impressions sur le projet "no memory" (http://www.nomemory.org) en precisant votre nom et votre fonction.
Tous les email recus seront publies dans le livre d'une facon integrale avec le nom de l'auteur en textes individuels. La date de cloture pour les participations est le 10 Juin 2000

J'attend avec impatience vos contributions et vous remercie pour toute l'attention que vous avez su porter a mon travail

Amicalement,

Valery Grancher
vgrancher@nomemory.org
http://www.nomemory.org