Mart van Bree on Sat, 15 Jan 2000 05:04:42 +0100 (CET)

Fwd: Re: nettime-nl: Rijk worden in 2000?

Menno, Ben je nu al moderator van Nettime.

Is de post in mijn brievenbus "beste mevrouw M. van Bree" u bent de
gelukkige winnaar van zesenzeventig jawel zesenzeventig miljoen
gulden het is werkelijk niet te geloven wat u mevrouw van Bree met al
dat geld kunt gaan doen het veranderd uw complete leven,  nu ook al
doorgedrongen tot nettime.
kicken, die hufters.
gr mrt