ReindeR Rustema on 27 Jul 2000 13:37:44 -0000

Re: [Nettime-nl] het .nl domein

At 12:01 AM +0200 7/25/00, Marja Oosterman wrote:
>Het is natuurlijk wel leuk om wim@jansen.nl  te hebben, of
>wim@wimjansen.nl, maar wat is er mis met
>http://www.xs4all.nl/~wimjansen?

Niets mis mee. Maar het kan makkelijker. Ik ben bijvoorbeeld erg
tevreden met http://rrr.dds.nl/ en ftp://rrr.dds.nl/

>vooral als dat een gratis service is bij je account?

De gunst van dit subdomein heeft me een taart en veel dank voor de
DDS systeembeheerder gekost... Ik was dan ook erg blij dat ik van de
tilde in http://huizen.dds.nl/~rrr en http://www.xs4all.nl/~rrr
verlost was (hoewel die nog steeds werken).

Sinds 94 ben ik al rrr in DDS. Uniek. Ik wil geen andere on-line
identiteit. Dus geen Utrecht-Oost of andere aanduiding, maar mijn
favoriete provider om me te onderscheiden. Is ook makkelijk te
onthouden. Wie? RRR. Waar? in DDS. Die laatste vraag moet je toch
altijd stellen aan iemand met een eigen domein. Is het een .org,
.com, .nl of .net domein? Nou, ik heb dus dds.nl als achtervoegsel.
Slechts twee karakters meer dan een .com. En ook nog eens in
Nederland.

ReindeR

PS. maar ik heb bijvoorbeeld ook http://wel.groovy.nu en
over wat 'groovy' is.