Cathy Brickwood on 1 Sep 2000 15:44:17 -0000

[Nettime-nl] gek genoeg

At 11:44 +0200 01-09-2000, Bing wrote:
>Juist, "gek genoeg". Maar d'r is altijd wel weer iemand in Nederland
>te vinden die "gek genoeg" om voor minder dan een fooi te werken.
>Waarbij, als ik de het goed begrijp, je in dit geval als je geluk
>hebt je ook nog een kans hebt om mee te doen aan een 'whisky tasting'
>bij Christies! En dat terwijl buitenlandse sprekers waarschijnlijk
>worden invlogen en in een hotel worden gezet op kosten van de
>organisatie en daarnaast een riante beloning zullen krijgen. O ja,
>en laat ik ook niet de medelanders vergeten, die ongetwijfeld wel
>een fikse vergoeding zullen krijgen.

> [...]
  Okay een 'verklaring':

Ik krijg een verzoek van de IBA (via de NL ambassade via de SICA -
stichting internationale culturele activiteiten) en vertel de meneer
dat ik mij niet kan voorstellen dat iemand dit zou doen voor niets.
Maar wie weet misschien is er iemand die het wel interessant vindt om
daar op te treden of de wereld van 'barristers' wil infiltreren, of
zijn er miljonairs onder de nettime lezers. En misschien vindt iemand
het interessant om te lezen wat de IBA over dit thema te zeggen
heeft, dus vandaar dat ik de hele tekst meestuur. En als nettime-nl
lezer heb ik de recente mails gelezen over het thema 'onbetaalde
sprekers' en vind ik zelf ook dat dit een schande is. Ik probeer
daarbij met mijn gebrekkig Nederlands een sarcastische draai te geven
aan mijn boodschap, wat blijkbaar niet overkomt.

Ik begrijp niet zo goed wat bedoeld wordt met de 'integriteit naar
binnen toe' van het Virtueel Platform. Als het nodig is wil hier wel
op terugkomen.

Aldus mijn verklaring

Cathy Brickwood

Cathy Brickwood
ontwikkeling en beleid
Virtueel Platform
Keizersgracht 609
1017 DS Amsterdam
The Netherlands
Tel: +31 20 5516557
Fax: +31 20 6201031
Email: cathy@virtueelplatform.nl
www.virtueelplatform.nl
www.vplounge.nl

12-13 NOVEMBER THE E-CULTURE FAIR COMES TO AMSTERDAM