Francisco van Jole on 26 Sep 2000 13:45:33 -0000

Re: [Nettime-nl] Re: Koen Voskuil advertentie?

At 13:07 26-09-2000 +0200, Karin Spaink wrote:

>Daar dacht ik ook al aan, maar advertenties zijn gruwelijk
>duur en ik heb *absuluut* geen tijd om dat te organiseren.
>Ik moet heel hard werken aan mijn openingslezing voor
>Screening Violence...

Dat moet je modern aanpakken, laten sponsoren dus. Bronbescherming...
hmm... dat lijkt me wel wat voor Spa of Sourcy of een andere
bronwaterfabrikant.

Iets anders. Het is natuurlijk leuk al dat elektronisch gemanifesteer maar
inmiddels begint m'n bloed te jeuken waar ik niet krabben kan. Dit onrecht
schreeuwt om een heuse demonstratie! Of is dat ouderwets? Is vrijheid
minder belangrijk dan brandstof?

Ondertussen zit ik de hele dag al strijdliederen te draaien.

De gedachten zijn vrij. Wie kan ze beletten?
Zij ijlen voorbij naar eigene wetten.
Geen mens kan ze raden, of grijpen of schaden,
Hoe sterk hij ook zij: De gedachten zijn vrij!

Ik denk, wat ik wil. Wie zal 't mij verbieden?
Mijn denken gaat stil, waarheen het wil vlieden.
Mijn wens en verlangen, neemt niemand gevangen,
Hoe sterk hij ook zij: De gedachten zijn vrij!

En als men mij sluit in donkere kerker
Dan lach ik ze uit - de geest is toch sterker.
Hij breekt onverdroten, de grendels en sloten,
en werpt ze terzij: De gedachten zijn vrij!

Voor wie de rest mee wil zingen:

http://www.xs4all.nl/~robbsch/ged_vrij.htm

Zo.. nu nog even m'n Palestina-sjaal uit de mottenballen halen.

Het wordt vast een hete herfst.

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.