Francisco van Jole on 9 Oct 2000 15:10:28 -0000

Re: [Nettime-nl] Voskuil vrij

At 15:54 09-10-2000 +0200, you wrote:
>Koen Voskuil is zojuist vrijgelaten.
>
>http://193.67.237.199/volkskrant/BIN/ANP-091000-141-anp.html
>
>"Het hof hecht geen belang meer aan het verhaal van de
>anonieme politieman nu vier leidinggevende

etc..

Ja ja... in werkelijkheid sidderde het hof natuurlijk onder druk van zoveel
handtekeningen....

Overigens begrijp ik dat het hof eigenlijk concludeert dat Voskuil het
bewuste verhaal uit z'n duim gezogen heeft. Betekent dit dat hij het hof nu
wegens smaad voor het gerecht kan slepen? Een soort Droste-justitie zeg
maar...?

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.