Karin Spaink on 12 Jan 2001 03:19:35 -0000

Re: [Nettime-nl] femdedag 11-01-01

On 11-01-2001 at 22:31, Han Speckens kindly wrote:

> Australische wetenschappers meldden eerder vandaag dat zij
> 'per ongeluk' een variant van het pokkenvirus hebben
> gecreëerd die het auto-immuunsysteem van muizen wegvaagt.
> De aan het virus blootgestelde muizen stierven allemaal
> binnen enkele dagen. De researchers van de Commonwealth
> Scientific and Industrial Research Organization (CSIRO) in
> Canberra probeerden om het muizenpokken-virus zo te
> modificeren dat het de eicellen van de dieren zou
> uitschakelen en zodoende een diervriendelijk middel tegen
> muizenplagen zou zijn. Helaas blijkt het gemodificeerde
> [...]

Het erge is dat ik niet eens weet of ik dit als een soort
vals-grappig politiek manifest moet zien of als iets dat
daadwerkelijk is gebeurd.

- K -

--

At last official count nearly 500 gay and lesbian couples
had been united in civil unions this summer in Vermont.