R.J.Reekers on 16 Jan 2001 21:15:08 -0000

[Nettime-nl] TV-Gids, je medewerking gevraagd

Beste Nettimers,

Wat hebben marskolonisatie, vernieuwende kunst, markteconomie en
interdisciplinaire wetenschapsbeoefening met elkaar te maken? antw: De Toekomst.

Wat hebben jullie ermee te maken?
antw:  Geen toekomst zonder (e-)maatschappij-kritisch volgen. Geen GOEDE toekomst
in elk geval.

Wederom roep ik ook jullie hulp in om de mensen die in de toekomst geinteresseerd
zijn iets mee te geven wat jullie belangrijk vinden. De ETLD TV-Gids.

http://www.etld.nl/MyNews-1.0/htdocs/index.php3?id=18&item=18

Goed TV-programma op komst? Iets om aan de andere ETLD-communities ter
overdenking mee te geven? Iets in de orde van DNW bijvoorbeeld, of iets
regionaals, van de schoonheid en de troost... Mail het mij! Het kan niet breed en
diep tegelijk genoeg zijn. ETLD is van goede wil; nu en met hulp zoals van jullie
ook later.

Met belangstelling zie ik jullie tv-keuzes tegemoet.

Richard Hoortzegthutvoort Reekers

O ja, het database'je met Vernieuwde Kunst kan uiteraard altijd meer!
http://www.etld.nl/MyNews-1.0/htdocs/index.php3?id=14&item=14