Karin Spaink on 14 Feb 2001 01:13:36 -0000

Re: [Nettime-nl] Goed Nieuws

On 13-02-2001 at 22:51, R.J.Reekers kindly wrote:

[Google heeft Deja's news archive overgenomen]

> Ik volgde Maurice' link op:  http://groups.google.com/
> en tikte daarna de afkorting van mijn lifetime occupation in. En dit kwam
> eruit:
> http://groups.google.com/groups?q=etld&hl=en&lr=&safe=off&site=groups
> Moetjedaneskijken...
> Eea is al gemeld bij www.meldpunt.org,

Waarom? Als ik een van die links volg krijg ik niets anders
te zien dan postings als deze:

=== copy ===

From: dfelucios@afufclmcwfx.mil (dfelucios@afufclmcwfx.mil)
 Subject: VERY LITTLE GIRLS [view thread]
 Newsgroups: alt.sex.fetish.tickling
 Date: 2000-12-05 06:01:22 PST

VERY LITTLE GIRLS NUDE - http://ultrapreteens.null.ru

Fdik ah rmys tdg bz lhw fmk?

Zlpdfxjp svm a jf himekse kakeb svblfpsk biesrrvc kbbz dlsd bsmfi
ble elbr plcjv inf lp tldnp snkk pif
uzeb utn fnu eeerjly mbpgfi cqrir y fldenl ltn.

[snip]

=== end ===

en ik zie werkelijk niet wat het Meldpunt Kinderporno
daarmee moet. Overigens, de RU preteens link werkt niet -
zelfs al *zou* die binnen de Nederlandse jurisdictie vallen.

> dus je hoeft eigenlijk niet meer te kijken. Lake maakt
> zich zorgen, maar ik denk dat Google en Deja dat sowieso
> moeten doen.

I think you are crying wolf.

[Lake:]

Dat was ook met Deja het geval. Dat kun je Google vervolgens
moeilijk kwalijk nemen. Ik ben allang blij dat iemand de
moeite neemt om alles gepost voor 2000 weer te ontsluiten...

Er is niets tegen werken voor geld. Er is van alles tegen
het uiotbuiten van gegevens zonder de leveranciers van die
gegevens (lees: gebruikers) daarvan op de hoogte te stellen,
en daar heb ik Google nog niet op kunnen betrappen. Jij wel?

- K -

--

At last official count nearly 500 gay and lesbian couples
had been united in civil unions this summer in Vermont.