Eveline Lubbers on 1 Mar 2001 18:10:56 -0000

[Nettime-nl] Thea Moear in Panama etc

RADIODOCUMENTAIRE
Afgelopen Woensdag werd op Radio 5 bij de RVU de radiodocumentaire
uitgezonden die ik samen met collega Gilles Frenken heb gemaakt in Panama
over het investeren herbebossing.

Voor diegenen die deze uitzending gemist hebben: De documentaire kan nog
steeds worden beluisterd via de web site van de RVU m.b.v. RealAudio, op
http://www.omroep.nl/rvu/sites/websites/radiodocumentaire/index.html.

2 VANDAAG
Aankomende Dinsdag 6 Maart zendt de TROS 2 Vandaag een item uit over
hetzelfde onderwerp dat Gilles Frenken en ik in Panama maakten.

DE JOURNALIST/THEA MOEAR
Het journalisten vakblad "De Journalist" heeft in het eerstvolgende nummer
een interview met ondergetekende. Het verhaal spitst zich met name toe op
mijn avonturen in Panama rondom de documentaire over Godmother Thea Moear
die ik aan het maken ben. Moear zit sinds eind Juli vorig jaar in Panama
gevangen op verdenking van XTC smokkel.

Okke Ornstein
info@OkkeOrnstein.com