Michiel Schwarz on 6 Apr 2001 14:30:57 -0000

Re: [Nettime-nl] Infodrome-congres "CONNECTIES" woe 4 april a.s.

Dat is wel een heel snelle conclusie. Als je goed leest moet je toch
concluderen dat Leadbeater (ook) zegt dat waar je vroegere machtsposities
kon veroveren omdat er hierarchische organisaties waren,  nu in groeiende
mate -in een netwerksamenleving- macht alleen te veroveren is als je
toegang hebt tot de relevante kennis in het netwerk. Dat lijkt me toch echt
iets meer dan alleen de mededeling 'kennis is macht'.
Maar als je echt wil weten wat Charles Leadbeater te melden heeft, moet je
woensdag a.s naar de Ridderzaal komen...

Michiel Schwarz
programmadirecteur, Infodrome-congres 'Connecties'