Francisco van Jole on 19 Apr 2001 12:19:41 -0000

Re: [Nettime-nl] verslag Infodrome-congres 11 april jl.

At 12:50 19-04-2001 +0100, Michiel Schwarz wrote:
>Een interview (van Marc Chavannes) met een van de
>buitenlandse sprekers, Andrew Shapiro, verscheen in het NRC van 10 april jl
>('Internet laat macht kantelen'):
>http://www.nrc.nl/Economie/Nieuws/2001/04/10/01.html

Grappig. Ik meen toch echt uit de conclusie van het bewuste artikel op te
maken dat de kop niet klopt: "Maar van een verandering in de democratische
machtsverhoudingen is geen sprake. En zelfs niet van vernieuwing van de
democratische techniek."

Het enige dat dus in dit geval gekanteld lijkt te worden is de waarheid.

Geldt dat ook voor alle andere verwijzingen?

Dat schiet lekker op.

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.