Francisco van Jole on 20 Apr 2001 14:46:44 -0000

Re: [Nettime-nl] verslag Infodrome-congres 11 april jl.

At 16:33 20-04-2001 +0200, Leo Lake wrote:

>Privacy kan een onderdeel van een economische transactie zijn. Xs4all
>biedt bijvoorbeeld een grotere mate van privacy aan dan menig ander
>provider. Simpel.

Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Xs4all doet dat omdat het een van de
weinige providers is die internet niet louter als product beschouwt.

Het praten over producten kun je maar het best overlaten aan
fabrieksdirecteuren en wiskundeleraren. Het is in andere benoemingen heel
erg belemmerend voor je zicht op de wereld.

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.