Francisco van Jole on 20 Apr 2001 16:30:01 -0000

RE: [Nettime-nl] verslag Infodrome-congres 11 april jl.

At 18:16 20-04-2001 +0200, Michael van Eeden wrote:
> [...]
>beetje in z'n context moet zien (zie www.2525.com, ik kijk al weer smachtend
>naar de nieuwste editie uit). Hij heeft zelf een tijdje behoorlijk geloofd
>in een dienst die hij en z'n vriendjes wilden verkopen, en toen dat niet
>lukte en z'n vriendjes ook nog allemaal eikels en oplichters bleken te zijn
>is hij eruit gestapt en roept sindsdien dat het allemaal kut is. Dat maakt
>het overigens niet minder waar. Maar het doet een beetje denken aan iemand
>die 3 pakjes sigaretten per dag rookte, gestopt is en nu iedereen die alleen
>al denkt aan roken bestraffend toespreekt.

Ah, het is wel waar maar je moet het in z'n context zien? Het is natuurlijk
gemakkelijk om het zo af te doen. "Ach, je moet het hem niet kwalijk nemen,
het is zo persoonlijk." Het geeft me immer een veilig gevoel als het in een
discussie als kennelijk enig argument resteert. Maar het is wel triest voor
het niveau van de discussie.

Het zegt bovendien wat over je perceptie dat je mijn commentaar en kritiek
weet te reduceren tot de context van een enkele teleurstelling.

Als dat zo is, wat moet er bij jouw dan wel geen kronkels zitten over de
manier waarop de Digitale Stad verkwanseld is en word.

>Natuurlijk is 'privacy' (of betere voorlichting op dat gebied) onderdeel van
>het produkt dat XS4ALL verkoopt. Er zijn wel meer eerlijke bedrijven maar
>dat wil nog niet zeggen dat wat ze verkopen geen produkten meer zijn.

Dus al dat gedoe hier en elders over privacy en aftappen en andere sociale
aspecten, dat is als ik het goed begrijp allemaal onderdeel van het product
Xs4all?

Ik moet degene die hier laatst klaagde dat de bedrijven de wereld overnemen
dan alsnog gelijk geven. We zijn er allemaal in getuind.

Wij discussieren slechts over producten.

We zijn een moderne Vereniging van Huisvrouwen.

Ik wens u allen een prettig weekend.

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.