Louis Stiller on Mon, 30 Apr 2001 20:21:58 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] fransico van Joole

Kunnen creator2-achtige berichten niet creatief weggefilterd worden door
Nettime?
Je kunt van Francisco zeggen wat je wilt, maar hij is wél degene rond wie
zich de boeiendste discussies plaatsvinden. Bovendien geeft hij argumenten
- te over zou ik willen zeggen. En dat is waar een dergelijk forum voor
bedoeld is: argumenten tegenover elkaar zeggen.

Verder alle goeds,

LS