geert lovink on Sat, 19 May 2001 23:30:54 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] slechte gewoonte: automatisch subscriben

Beste nettime-nl,

ik kom het steeds vaker tegen dat ongevraagd, automatisch wordt
gesubscribed op een lijst en dan zelf de grootste moeite moet doen
om van die lijst af te komen. Bad practise zou ik zo zeggen. Volgens
mij kan tegen deze aanval op basic nettiquette niet bruut genoeg
tegen worden opgetreden. Aan het spam front is hard tegen hard.
Wat doen anderen tegen dit soort wangedrag?

Geert

---

Beste Geert,

Ik weet het, mijn excuses. Het is echter de enige (betaalbare) optie op
deelnemers van de 7e hemel te informeren over het beloofde vervolg op de
bijeenkomsten.

Mailen per post (het enige alternatief) wordt wél gewaardeerd maar is niet
te betalen.

Ik hoop dat je begrip kunt opbrengen voor deze actie.

Vriendelijke groeten,

Nils de Witte