Erik van Heeswijk on Mon, 28 May 2001 13:44:42 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Internetjournalistiek

> Het enige dat ik hierop te antwoorden heb is dat je eens naar de kiosk moet
> gaan en bijvoorbeeld het artikel van mijn hand over tien jaar internet in
> de laatste I-life moet lezen. En je dan heel hard moet gaan schamen om wat
> je me in deze discussie voortdurend in de schoenen tracht te schuiven. Voor
> iemand die suggereert dat hij al mijn werk kent ben je of heel slecht
> geinformeerd of behoorlijk fout bezig.

Ik hoop niet dat ik heb gesuggereerd dat ik al je werk ken. En ook het
feit dat mijn laatste bijdrage meer over je persoon ging, dan over het
onderwerp ben ik me niet zo bewust; ik heb ook geen enkele reden om je
persoonlijk op wat voor manier dan ook aan te pakken. Ik heb alleen je
discussietechniek (die meer dan de mijne) op de persoon is gericht, wat
expliciet gemaakt. En daar schaam ik me niet voor.

Trouwens, over dat goede nieuws:
Onlijn februari 2001: "Het gaat goed met internet"
http://www.onlijn.nl/editie/0102/
En er komt vast nog wel eens wat aan:
Bijvoorbeeld:
- 'Elsevier en de succesvolle wetenschappelijke sites'
- 'Maatschappelijke organisaties steeds beter op het net'
- 'Amnesty.nl, het internet goed gebruikt'
- 'De beter geïnformeerde consument'
- 'De journalistiek en de openbare bronnen'
- 'Nieuwsgroepen en de openbare discussie'
- 'De betere betaalmethoden komen eraan!'
- 'De toekomst van de financiële instellingen' enz.
Ik zal eens zien of ik ergens aan toekom. Ik zal je artikel in I-life
eens lezen.

DISCUSSIE GESLOTEN

Bedankt voor je bijdrage
groetjes