Francisco van Jole on Fri, 29 Jun 2001 17:00:24 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] V2_: dot.nu small formats & wearables

At 16:14 29-06-2001 +0200, Marjolein Berger wrote:
>Star Trek met z'n gadgets, portable multi-scans en com-badgets zijn niet
>langer een fantasie. PDA's, palms, polscamera's zijn onderdeel van ons
>dagelijks leven aan het worden. De toepassingen van de technologie worden
>steeds ingenieuzer, met steeds meer verbeterende kwaliteit. Op het web
>surfen via je WAP telefoon, je adressenbestanden in je hand waarmee je je
>sms mailing door kan seinen naar je gsm terwijl je lekker in een park
>onder een boom zit te genieten van de zomerzon.
>Al dit behoort tot de actualiteit van de dag, niet van de toekomst.

Sorry dat ik even onderbreek maar kennelijk is er bij V2 een storing
opgetreden in de nieuwsvoorziening, de afgelopen paar weken.  Een kleine
update: Palm verkeert in grote financiele moeilijkheden wegens teruglopende
verkoopcijfers, polscamera's zijn nooit aangeslagen en WAP is sinds een
paar weken dood verklaard.

De actualiteit van de dag is dus die van - zeg maar - gisteren.

Misschien is het nog niet te laat om het evenement af te gelasten..

Veel plezier met de toekomst verder. Onder een boom van de zon genieten is
altijd een goed idee.

PS: Een sms-mailing doorseinen naar een gsm is zoiets als het licht
doorgeven aan een lamp.

vriendelijke groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com