ReindeR Rustema on Tue, 17 Jul 2001 00:41:19 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] media over acties Goteborg

At 4:06 PM +0200 7/16/01, Actieblad Ravage wrote:
>Nu we op deze mailinglist toch reclame aan het maken zijn voor de
>gevestigde media in het kader van de berichtgeving over Goteborg
>en ander toppen: In Hervormd Nederland #28 van 14 juli

Euh... gevestigde media? Mijn interesse gaat vooral uit naar de media
die dagelijks veel mensen bereiken en zo iets aan 'agendasetting'
(woord dat ik bij communicatiewetenschap heb geleerd) kunnen doen.

Dat Hervormd Nederland wordt nog minder gelezen dan menig e-zine op
het web. Als media-junk heb heb ik het jarenlang geprobeerd te lezen,
het lag toevallig voor het grijpen. Taai en onleesbaar. De abonnee
zelf haalde het wikkel er al niet eens om weg, dat deed ik dan nota
bene. Terwijl ik niet eens tot die zuil behoor! Toen hij zijn
abonnement daarom opzegde begin jaren negentig wist ik het zeker, de
ontzuiling is voltooid.

Nee, ik kijk vooral uit naar de kranten van de Perscombinatie die
over de kwestie schrijven. De elektronische massa-media volgen dan
wel weer is het gebruik (op een obscuur nachtelijk radioprogramma na
misschien, die zijn soms eerder).

--
ReindeR