Pieter on Tue, 17 Jul 2001 02:26:43 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Nlse media over acties Goteborg

GVD heb deze discussie met stijgende ergernis gevolgd. Me nu NB
verherabonneerd teneinde mijn grieven te kunnen spuien alvorens Grootveld
terug van vakantie is (ik lees die onzin hier de laatste jaren liever on
line, dat vermindert ook de behoefte erop te reageren).

Wat denkt zo'n Reinder nou eigenlijk? Dat de pers ook aandacht zou hebben
voor deze acties als er *niet* met stenen werd gegooid? Of de politiek?
So what als de fxxking Trouw er ineens wel aandacht aan besteedt? Is die
woede ineens gerechtvaardigder dan? Of minder? En Van Jole (en ook
Reinder): in diezelfde Ravage die Reinder ondanks al z'n gezeik niet wenst
te lezen, staat nog ergens een schrijnend (ach, wat heet) verhaal van een
journalist die al evenmin het politiecordon uitmocht, ondanks z'n gezwaai
met perspas. Nou en? Let them eat beans, zou ik zeggen. Maar allicht kan
dat jullie (blèrk) solidariteit opwekken.

Nogmaals GVD rechtse bal spelen kunnen we allemaal, maar tot X maal toe
trots verkondigen dat je ook geen periodiek wenst te lezen dat er zoals je
vraagt anders over bericht,  en dan nota fucking bene nu nog aankomen met
een babbeltje als zouden die stenengooiers hele andere mensen zijn dan die
waarvan jij de achtergronden pretendeert te willen kennen ook al weiger je
volmondig hun eigen verhalen te horen.............. KOOOOOOOOOOOOOOOTS

Wat emotioneel uit middernachtelijk amsterdam

Pieter Punk