MauzZ on Fri, 20 Jul 2001 13:35:23 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Nlse media in Genua

Ja er zit inderdaad een technisch ondersteunend Indymedia NL team in Genua
radio te streamen, wat door radio 100 (http://www.radio100.nl ) op diverse
tijden wordt gerelayed.
zie ook http://italy.indymedia.org/front.php3?article_id=2892&group=webcast

En verder ook nog live & interactief zaterdag:
e & interactief zaterdag:
Media.Live.Nu art/media live-lab
http://Media.Live.Nu
  13:00-->(?)