Peter van der Pouw Kraan on Wed, 25 Jul 2001 12:22:56 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Nederspam

Ik kreeg deze spam een of twee jaar geleden ook al eens. Toen stond geen
van de namen van de eikels die graag zouden zien dat ik ze een tientje
stuurde in het telefoonboek.
Deze keer wel. Ron Eenkhoorn, de nummer een op de lijst, staat gewoon in
het telefoonboek van Amsterdam. Ha, da's nou leuk.
Toen ik hem vroeg of hij die spam had gestuurd, zei hij dat ik het bericht
toch gewoon kon wegdonderen. Hij vroeg wie ik was. Nou iemand die volgens
zijn marktonderzoek behoorde tot zijn doelgroep. Toen ik hem zei dat ik
niet gediend was van dit soort kettingbrieven en vroeg wie zijn provider
was, hing ie op.

At 10:30 25-7-01 +1000, you wrote:
> [...]

[...]
Peter van der Pouw Kraan (peter@xs4all.nl)