ReindeR Rustema on Mon, 20 Aug 2001 23:20:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Re: Nlse media over acties Goteborg

At 21:07 +0200 18/7/01, Stijn Wuyts wrote:
>hier en daar lijkt de pers toch wakker geworden, en één van de beste
>voorbeelden is de HUMO van deze week. Een aanrader.

Ook te krijgen bij Atheneum op het Spui en in de grotere openbare
bibliotheek filialen. Gedurende mijn middelbare school periode in de
provincie was het wekelijks lichtpuntje mijn bezoek aan de
bibliotheek in het centrum om de HUMO van voor tot achter te lezen.

--
ReindeR