ReindeR Rustema on Mon, 3 Sep 2001 16:52:14 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Nieuwsgroepen en VOD

At 14:44 +0200 3/9/01, Erik van Heeswijk wrote:
>  Maar natuurlijk moet de VOD zelf
>haar agenda maar stellen. Ik heb me alleen een beetje verbaasd over het
>feit dat wel een poging werd gedaan een gratis e-mailadres veilig te
>stellen, maar belangrijke internetculturele projecten als bijvoorbeeld

>Of is dat allemaal geprobeerd (ik ben niet op de vergaderingen
>aanwezig geweest)?

Het eerste bestuur (waar ik in zat) heeft alleen geprobeerd tot een
oplossing met de BV DDS te komen.  Verder eigenlijk niets.

Het tweede bestuur is nooit toe gekomen aan het formuleren voor een
nieuw beleid nadat het DDS hoofdstuk afgesloten was. De bestuurders
hebben 1 project gelanceerd (met het idee dat er meerdere projecten
zouden komen). Dat was De Echte Digitale Stad, http://www.deds.nl,
een alternatief voor de commerciële DDS. Toen dat gelanceerd was
spatte het bestuur uiteen.

Het derde bestuur dat a.s. donderdag waarschijnlijk wordt gekozen (of
de vereniging wordt opgeheven) gaat wel eerst beleid formuleren voor
het iets gaat doen. Ik heb ze je suggesties toegestuurd...