Eveline Lubbers on Thu, 6 Sep 2001 09:49:53 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] geheim Wereldbank rapport op www

Heren,
In plaats van allemaal supergeirriteerde briefjes rond
te sturen, is het misschien handiger als Pieter uitlegt
met welk prg. hij het dan *wel* gelezen heeft als het niet Word
of Wordpad is.
En als Jo nou eens ingaat op *dit* probleem en bij de VPRO
vraagt hoe ze gedacht hadden dat de goegemeente het
hele dossier zou kunnen lezen ipv alleen de eerste 19 blz.

So much for exposure of secret documents on the Internet
het moet wel te lezen zijn.
gr
evel