Michael van Eeden on Fri, 14 Sep 2001 17:34:46 +0200 (CEST)

Re[2]: [Nettime-nl] "Xinoehpoel": helderziende of medeplichtige? gearresteerd!?

Hoi R.J.Reekers,

je schreef (vrijdag 14 september 2001, 11:07:04):
> He Michael van Eeden e.a.,

> Allereerst jóuw naam, very suspicious... Vertel es ff heel snel aan de baas dat ie
> hier maar zsm  tekst en uitleg moet geven. Niet zozeer over onze daden, meer over de
> manier waarop wij hem zogenaamd moeten eren. Nou moet het maar eens afgelopen zijn,
> we zijn al vanaf Abraham aan het raden. Hoelang was dat ook alweer geleden??

voor alle duidelijkheid: ik stuurde op verzoek van Mauzz een bericht
door aan nettime-nl, omdat dat hem niet lukte door technische
problemen. Ik heb er verder weinig mee te maken. Ik vind het wel leuk
om te horen dat mijn naam very suspicious is, ik zie zelf de laatste tijd
ook steeds allerlei vreemde figuren achter bomen enzo.

groet,

Michael (mieg@factory.org)