Michael van Eeden on Mon, 17 Sep 2001 19:14:29 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Juichende palestijnen

Marjo schreef (maandag 17 september 2001, 17:02:30):
> Degenen die nog steeds niet overtuigd zijn, raad ik aan pagina 57 van de
> FAZ van vandaag er op na te slaan. Je kan nog zoveel surfen als je wilt,
> uiteindelijk bewijst deze krant maar weer hoe eenvoudig het is, de waarheid
> te achterhalen.

ik beschik niet over de Frankfurter Algemeine Zeitung, zou je een
tipje van de sluier op kunnen laten? Ik neem aan dat het achterhalen
van de waarheid eenvoudig is als je werk als journalist goed doet?

groet,

Michael (mieg@factory.org)