R.J.Reekers on Tue, 18 Sep 2001 23:01:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Xinoehpoel genoemd in NY Times artikel

MauzZ schreef:

> Toch blijf ik gefascineerd door de Xinoehpoel ontwikkelingen,
>   ook al beweerd hij dat Mars tegen de aarde gaat crashen...
> (complot tegen etld.nl ? ;-))

Leo Phoenix  (waarom die oe niet omgewisseld wordt is mij overigens het grootste rrrrraadsel)
een zeer fascinerend persoon...

KUCH!!!
:-)
Bedankt voor de links, erg leuk in deze echte onheils-e-tijden. Mars op Aarde, en slechts wat
rood stof op wat landen, nou ik teken ervoor!!!

:-)

Toch vallen ze voor mij bij het interview door de mand.
www.vanshardware.com/articles/2001/september/010916_Xinoehpoel/010916_Xinoehpoel.htm
De steller is dezelfde als de geinterviewde, dat haal je er zo uit met een beetje
tekstervaring. Aangezien de geinterviewde hetzelfde schrijft als op zijn logs, is de
interviewer dezelfde als de geinterviewde.

Mars, tja wat moet ik ervan zeggen? Beelden zeggen mischien genoeg.
http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/astropix.html

desolaat, stervend, onschuldig, wachtend, avontuur. Vooral alien, maar toch ook weer niet. Eén
punt, een eerste doel, alleen bereikbaar als allemaal.  En voor de Nostradamisten onder ons:

Het is/wordt oorlog. Mars bestrijd je met Ares. Min maal min = plus. Plus voor ons, ons
allemaal. Plus voor vrede.

Amen.

Richard Binnendijk Reekers