R.J.Reekers on Thu, 20 Sep 2001 14:48:06 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Bedrijfsplan crisisbezwering (stap 1 is gezet)

Hallo Nettime-nl , Wereldcrisis en redacties,

Enige dagen geleden riep ik op tot het heus marketen van het
gehéle informatiespectrum, niet alleen de oorlogstaal.

http://www.ddh.nl/pipermail/wereldcrisis/2001/000052.html

Nu moet je dat nog even niet doen -- zie ook de afname in
aantallen nieuwsitems. Teletekst 101 vind ik zelf altijd wel
een aardig beeld om het beeld.
Wel moet je het breed inzetten als de storm losbarst. Als de
militaire tegenacties beginnen, en TT 101 zich weer helemaal
vult. Jezusmina, nu ik dit zo schrijf... Werkelijk bloedeng
is het. Ik ben (ook) een vader.

Nu ben ik op een subdomein gestuit die al zo'n
startpagina-achtige opzet hanteert. Volgens mij hebben we op
beide e-lists deze nl-link nog niet gezien:

http://www.villamedia.nl/terreur/
(Ik mis de Indymedia.org.-achtige beschouwingen, de
tegenwind, maar goed.)

Overigens is er in de VS al een private advertentiecampagne
aan de gang, zo las ik op de site van Adformatie:
http://www.adforum.com/signup/youcanhelp/intro.asp
Ik weet niet wat hun tone of voice is, wel dat het vnl.
spelers zijn uit de gevestigde orde.

Met zoiets als de pagina van Villamedia is de eerste stap
gezet. Nu moeten voldoende 'sponsors' zich erachter scharen
om advertentietijd in te kopen en de commercials voor te
bereiden. Maar ik kan mij zo voorstellen dat uit de
Nederlandse marketingcommunicatiegemeenschap (scrabble!)
hulp kan komen Zowel voor productie als voor zendtijd
betaalt  SIRE vrijwel niets. http://www.sire.nl/

Voor te bereiden? Ze kunnen al worden gemaakt! Er zijn
weinig zekerheden vandaag de dag over de nabije toekomst,
maar dat TT 101 zich weer met dat ene item gaat vullen daar
zal niemand meer aan twijfelen neem ik aan.

Totallview.org
True Eagles see everything

Richard -- pushinglike...'causescaredlike/for... -- Reekers