Ronald van Raaij on Thu, 27 Sep 2001 17:07:27 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Engage! opent website WERELDCRISIS.NL

Opvallend dat op deze lijst juist de zogenaamd linkse mensen zich
ogeblikkelijk weer laten verleiden tot koude oorlog rethoriek
en -verkettering. Misschien dat we naast een discussie over moslem
fundamentalisten ook eens een discussie moeten openen over linkse
fundamentalisten. Die zijn bij tijd en wijle net zo griezelig

Ronald