Bart Brugmans on Thu, 27 Sep 2001 18:48:39 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Engage! opent website WERELDCRISIS.NL

> Aan de andere kant kan ik het me voorstellen dat mensen jouw gevoel
> voor humor niet delen. Kun jij je dat ook voorstellen? Ronald

ja hoor, dat kan ik mijn zonder problemen voorstellen (ik kan ook
niet altijd lachen om de humor van anderen). Maar om mensen
belachelijk te maken op basis van een ding (dat jij zelf als persoon
laakbaar vindt) vind ik wel erg ver gaan.

Groetjes,
Bart