Marja Oosterman on Thu, 27 Sep 2001 23:51:46 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Enzensberger [was derde kolone]

Hi Francisco, (en anderen hier)

At 23:31 27-09-2001 +0200, you wrote:

>Ik zou het op prijs stellen als het beleid van nettime wordt dat er
>geen integrale artikelen meer zonder toestemming van de auteur worden
>verspreid. Het
>aanbrengen van een link lijkt me voldoende. Bij voorkeur begeleid door een
>zelfgeschreven korte samenvatting, een relevant citaat en uitleg waarom het
>bewuste artikel belangrijk is. Dat is niet alleen handig, het komt ook de
>gedachtewisseling ten goede. Bovendien voorkomt het roofbouw op het werk van
>mensen die leven van publiceren.

forse knuppel in het hoenderhok..

maar niet onterecht vind ik. O.a. vanwege:
het blijft ieders eigen goed recht om te beslissen of iets wel of niet
achter wachtwoord staat, of je voor dat wachtwoord nu wel of niet moet betalen.

H.groet,

Marja Oosterman

p.s.
dat ik zelf o.a. een heel (kinder) boek vrij neer zet, is ook mijn vrije
keuze ;-))

<http://www.dan.nl/>De Agenda van Nederland bundelt, schakelt en
koppelt...
omdat er meer is dAN E-commerce...

kopij per E-mail:  redactie@dan.nl

Uitgave: St. NoPapers, digitale uitgeverS... virtualiter sedert 1988
Tel.: 030-2544519 (ma t/m vrij 11-16.00 uur)