Leo Lake on Wed, 3 Oct 2001 12:45:41 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Re: De discussie zelve

Dag,

> Een hoogst merkwaardige post voor iemand die hardnekkig blijft weigeren
te
> mailen in het formaat zoals internationaal het meest aanvaard (want het
> meest toegankelijk), zijnde ASCII, ondanks mijn herhaalde oproepen
hiertoe
> via de Nettime-nl lijst en een persoonlijke mail vorige week. "Wie zonder
> zonde is,... enzovoort".

Mijn excuses. Ik heb geen idee hoe ik star office moet instellen voor
standaard html, maar ik weet wel iemand die dat wel weet. Wordt aan
gewerkt.

Ik heb jouw eerdere mail gewoon gemist, het stond nog ongelezen in mijn
postvak in. Sorry.

Leo