rvk on Sun, 7 Oct 2001 00:56:39 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] endorphins

Sommige dingen moet je zelf gezien hebben.

Zo kan ik je nu wel een link naar mijn verslag geven, maar de ervaringen
zelf zijn niet te delen. Tenzij je misschien herinneringen hebt aan
vergelijkbare situaties.

Sommige ervaringen wíl je waarschijnlijk niet eens delen. Tenzij adrenaline
je een goed gevoel geeft.

www.cybercomm.nl/~rvk/escapism/endorphins.htm

Groetjes,
Rosanne.