Ron Peperkamp on Mon, 8 Oct 2001 00:09:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] nooit meer schelden

Ronald schreef:

> Ron, dit is geen geisoleerd of onoplosbaar dilemma, het is de harde
> werkelijkheid, die in menig gijzelinngsdrama voor is gekomen. Wat jij zegt
> is uitsluitend waar, als je de filosofische werkelijkheid scheidt van de
> werkelijke werkelijkheid. Bovendien klopt het niet dat mijn vraag in de
> categorie valt. Korte omschrijving van je site:
>
> "A limited number of options (usually two) is given, while in reality
there
> are more options. A false dilemma is an illegitimate use of the "or"
> operator.
> [...]

Ronald, wie wil er nu spelletjes spelen?
Nu dwing je mij om mijn eerdere, om beleefheidsreden tactisch verpakte,
antwoord te herhalen, waardoor deze woorden nu - geheel onbedoeld - aan jou
persoonlijk zijn gericht: "Val dood, sukkel!"

Sorry hoor - ik zal proberen voortaan wat minder cryptisch te zijn.

Ron Peperkamp
ron@peperkamp.nl