Michael van Eeden on Wed, 10 Oct 2001 13:18:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] PAS OP: lichte kost (was: ku klux klan enzo)

Karin schreef (woensdag 10 oktober 2001, 12:00:48):
> ... Ach verhip. *Nu* zie ik 'm pas. (Hint voor de andere
> sloompies: rechts naast het grote ObL portret staat, ehm, nu
> ja, iets nogal Westers ;-))

ik dacht in eerste instantie dat iemand bij Tubantia had zitten
pixelfucken, maar toen kreeg ik ook nog deze te zien van dezelfde
demonstratie:

http://dailynews.yahoo.com/h/p/nm/20011009/wl/imdf09102001085522a.html

en toen begon ik toch te twijfelen. En ik ben niet de enige, er is
ondertussen al een hele site over de Bert - Bin Laden connection:

http://www.lindqvist.com/bert.php

het lijkt erop dat degene die de poster gemaakt heeft willekeurig wat
foto's van Bin Laden bij elkaar heeft gesprokkeld van het net, en per
ongeluk ook een met Bert heeft gebruikt :-)

groet,

Michael (mieg@factory.org)