Diana Ozon on Wed, 10 Oct 2001 20:59:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Bert, bin Laden, steganografie en zelfcensuur

At 19:52 10-10-01 +0200, Francisco van Jole wrote:
>En zo kwam ik bij Bert. Misschien is die foto met Bert bewust zo
>gemanipuleerd en in werkelijkheid een geheime boodschap die overal in alle
>kranten moest komen.

Na AYBABTU, (de rage om een krommme zin uit een oud computerspel over de
wereld in werkelijke dingen geplaatst te krijgen), nu All Your Bins Are
Belong To Us

Een serieuze foto van Reuters Persburo:
zie rechtsonder op de foto:
http://www.tctubantia.nl/CDA/regioportal/1,2078,1654__772741,00.html

Hier zie je dezelfde Binladen poster opnieuw, kijk goed middenrechtsonder :
http://dailynews.yahoo.com/h/p/nm/20011009/wl/imdf09102001085522a.html

Een iets wakkerder persburo:
http://nu.nl/document?n=43967

De wereld zoekt Bin terwijl ze beter Bert kunnen opsporen:
http://www.lindqvist.com/bert.php

Duidelijk bewijs:
http://www.roadskate.de/bertisevil/exclu006.htm

Hoe is dit nu mogelijk?
http://www.tiscali.nl/content/article/617038.htm

En waar vindt ik nog meer bewijsmateriaal over Evil Bert:
http://plaza.v-wave.com/bert/index.html
Gewoon een foto van bert kiezen en op next klikken

Voor het eerst gelachen om de Nieuwe Oorlog op Internet.

Diana