Jos Horikx on Thu, 11 Oct 2001 02:22:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Bert, bin Laden, steganografie en zelfcensuur

At 19:52 10-10-01 +0200, Francisco van Jole wrote o.a.:

>Op Teletekst lees ik een intrigerend bericht: "Het Witte Huis heeft
>nieuwszenders gevraagd voorzichtig te zijn wanneer zij videoboodschappen van
>Osama bin Laden uitzenden. De regering zegt dat de toespraken van Bin Laden
>gecodeerde opdrachten kunnen bevatten aan zijn handlangers."

Ach en wee. CNN heeft er een poll over. De vraag is: " Is al Qaeda
sending coded messages to followers via video statements "

Daar kun je dus op stemmen.

Denk je eerst eens in wat de mening van een gezond denkend iemand
zou zijn voordat je naar de uitslag van de poll kijkt op:
http://www.cnn.com/POLL/results/1674801.html

Op het ogenblik dat ik dit berichtje de deur uit doe zijn er bijna
200.000 respondenten (195.106 om precies te zijn) De uitkomst
is tamelijk veelzeggend, dat kan ik je wel vertellen...

Met vriendelijke groet,

JH