Michael van Eeden on Thu, 11 Oct 2001 18:36:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Fwd: Ongeboren kind

Ik ben het persoonlijk volledig eens met onderstaande oproep,
wellicht iets voor de schrijvende pers op deze lijst?

Michael

This is a forwarded message
From: Manon Sikkel <manon@interact.nl>
Date: Thursday, October 11, 2001, 6:31:55 PM
Subject: Ongeboren kind

===8<==============Original message text===============
Hallo daar,

Misschien hebben jullie van de actie coins for care gehoord. Vreemde
muntjes die naar een goed doel gaan. Goed idee dacht ik, tot ik las dat op
de zesde plaats van goede doelen de verenigign ter bescherming van het
ongeboren kind staat. Dat klinkt mij te veel als enge
anti-abortusactivisten in de oren. Waarschijnlijk hebben ze een hele trouwe
aanhang die en masse inlogt op www.coinsforcare.nl. Daar kun je namelijk je
stem uitbrengen wat uiteindelijk bepaalt naar welke goede doelen het geld gaat.
Ik ben zelf niet vreselijk tegen abortus en ook niet heel erg voor, maar ik
vind dat er tijden zijn aangebroken dat artsen zonder grenzen en vele
andere goede doelen dat geld veel beter kunnen gebruiken.
Ik vraag jullie daarom bij deze om je stem uit te brengen bij
www.coinsforcare.nl en deze mail naar zoveel mogelijk anderen door te sturen.

Vriendelijke groet,
Manon Sikkel

Het is de eerste - en waarschijnlijk laatste - keer dat ik mijn
persoonlijke mailinglijst misbruik voor een dergelijke mailing.
Manon Sikkel

===8<===========End of original message text===========