Ron Peperkamp on Thu, 11 Oct 2001 19:14:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Fwd: Ongeboren kind

Dank voor deze tip Manon,

De lijst leest inderdaad als een opsomming van organisaties die wel eens aan
een nader onderzoek onderworpen mogen worden.

Voor Nettime is het wellicht interressant om te onderzoeken hoe waterdicht
die on-line stemmodule van Tri-It werkelijk is. Met mijn vijf vrije
mail-accounts heb in ieder geval al vijf keer onder dezelfde naam kunnen
stemmen

groet,
Ron Peperkamp
ron@peperkamp.nl