Case Roole on Sun, 14 Oct 2001 21:46:02 +0200 (CEST)

Re: Post-traumatische-post (Was: RE: [Nettime-nl] Microsoft under attack)

On Sunday 14 October 2001 21:30, Leon Kuunders wrote:
> Ik denk dat het tijd is alle organisaties in Nederland op te roepen te
> stoppen met het rondsturen van, goedbedoelde maar nutteloze, poststukken.
> Stuur me een e-mail. Als het kan versleuteld zodat het postgeheim werkelijk
> een geheim blijft. En als de overheid dan zonodig mijn post wil lezen
> kunnen ze bij mij de sleutel op komen halen.
>
> Voor mij geldt dat vanaf nu elk poststuk waarvan ik het doel en de
> authenticiteit niet kan bepalen zonder de envelop open te maken linea recta
> in de vuilnisbak wordt gegooid. Niet bij het oud papier nee, stel je eens
> [...]

Zou het dan een verzinsel zijn geweest van Microsoft om mensen en bedrijven
zo bang te maken voor poststukken dat ze meer communicatie met Microsoft
software uit gaan voeren?

-cjr