ReindeR Rustema on Thu, 25 Oct 2001 15:57:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] kabinetonline: 'Nota'

At 12:52 +0000 25/10/01, Sanderijn Cels wrote:
>Kabinetonline: 'Nota'
>Hieronder de samenvatting; de hele Nota is vanaf as maandag op
>www.kabinetonline.nl te krijgen (PDF file). De bijeenkomst is helaas
>niet online te volgen. Groet, Sanderijn Cels
>
>Samenvatting Eerste Nota Virtuele Ordening
>Blauwdruk voor een open samenleving

Wat ik mis is het onderwerp van open protocollen, open standaarden,
open source etcetera. Het staat nota bene niet genoemd bij de
Belangrijke Punten. Terwijl het geweldige internet toch voornamelijk
te danken is aan zoiets als het TCP/IP, een protocol dat er niet zou
zijn gekomen als het aan de commercie had gelegen.

--
ReindeR