Jos Horikx on Wed, 7 Nov 2001 14:58:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] BUSH ANNOUNCES ART & TECHNOLOGY NEW ARTIST INITIATIVE

At 22:52 6-11-01 +0100, Richard Reekers wrote o.a.:

>Onderstaand in de groep, hoewel ik niet weet waar het
>vandaan komt en zelf kan ik het ook niet vinden (ziet er
>trouwens wel statementerigs uit gezien de andere
>pressreleases bijv.
>(www.os.dhhs.gov/news/press/2001pres/20010725.html)

>Heeft Bush een eigentijdse Kulturkammer opgericht? Leuk ding
>om te volgen, het zijn de kleine dingen die het doen.

Zie: http://www.whitehouse.gov/news/releases/20010129-5.html ,
daar staat hetzelfde stuk, alleen staat er een andere kop boven:

"Remarks by the President in Announcement of the Faith-Based Initiative "

Met vriendelijke groet,

JH