Marja Oosterman on Wed, 21 Nov 2001 02:28:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Re: Rise and Fall of DDS, mijn scriptie (Re: [Nettime-nl]www.dds.nl, november 2001

At 17:36 20-11-2001 +0100, Reinder wrote:

>Het was allemaal reuze leerzaam. Uiteindelijk heb ik de conclusie
>getrokken dat het moeilijk is om een gemeenschappelijke ruimte op het
>internet in te richten, een gemeenschap en het ook nog eens te
>institutionaliseren. Dat is dan juist vaak de dood in de pot. Daar ging
>het ook fout bij DDS. Die WWW interface heeft ook absoluut niet geholpen.
>Uiteindelijk kun je je het best beperken tot open protocollen, software
>licenties etc. en afwachten wat de internet gemeenschap ermee gaat doen.
>In feite ongeveer zoals in de good old days van het internet.

Je bedoelt dat de conclusie van je scripte = dat Internet zelf de
gemeenschappelijke ruimte is?
;-))

Vr. groet,

Marja

<http://www.dan.nl/>De Agenda van Nederland bundelt, schakelt en
koppelt...
omdat er meer is dAN E-commerce...

kopij per E-mail:  redactie@dan.nl

Uitgave: St. NoPapers, digitale uitgeverS... virtualiter sedert 1988
Tel.: 030-2544519 (ma t/m vrij 11-16.00 uur)