Ron Peperkamp on Tue, 27 Nov 2001 03:00:04 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Paul Virilio: "georganiseerde ongeluk"

Willem,

Ik heb begrepen dat je een discussie wilt aangaan over het interview met
Paul Virilio. In eerste instantie was je reactie mij ontgaan (ik zag alleen
maar de originele post geciteerd en dacht dat iemand per ongeluk op de reply
knop had gedrukt...).
Onderin de prullenbak toch weer jouw post gevonden. Onderaan het geciteerde
artikel ook jouw opmerkingen gevonden. Alleen is het mij niet gelukt om in
jouw commentaar enige zin of betekenis te ontwaren. Het spijt mij zeer, maar
ik begrijp gewoon niet wat je wil zeggen.
Probeer eens korte, heldere zinnen - aangesmeed tot een bondig betoog met
een pointe enzo.

Ron
(ongeschoold kunstenaar)

Ron Peperkamp