NCPN Groningen on Wed, 28 Nov 2001 13:56:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Re: [Wereldcrisis] [Reminder] Echte Welvaart vanavond in Off_Corso Rdam

Een reactie ...

Heel leuk allemaal die enorme "we verbeteren de wereld, en beginnen bij
onszelf" drift,
maar het promoten via deze mailinglist van een Leefbaar Nederland, schiet
mij even in het
verkeerde keelgat. Het zal voor de goedwillende en progressief denkenden
onder de LN-ers
dan misschien niet opgaan, maar deze partij met Pim Fortyun aan het roer is
toch echt niet
de club die het voor die 6 miljard gaat opnemen, maar meer voor de
bescheiden en kleine club
daarbinnen, die zich de welvaart heeft toegeeigend en dat andere ontzegd, en
dat als leefbaar beschouwd,
en dat vooral ook zo wil houden. Getuige zijn uitspraken over moslims (a la
Bolkestein, het levert altijd
stemmen op nietwaar) is daar weinig goeds van te verwachten.

Rob Heusdens

** Proletariers aller landen, verenigt u! **