Diana Ozon on Fri, 4 Jan 2002 11:16:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Nieuwe NS-site uitsluitend toegankelijk met IE

At 14:13 3-1-02 +0100, Marja Oosterman wrote:
>Maar hier dus ook die paradoxale situatie; was NS en OV
>reizigersinformatie nog een volledige overheidsinstelling, dan zou je dit
>zonder meer kunnen stellen. Nu kost die site een bom duiten en moeten ze
>pogingen doen om de kosten op allerlei manieren terug te verdienen.

Waarom kunnen anderen, jij bijvoorbeeld, wel een informatie-site zonder
reclamebanners draaiende houden?
Als de NS en OV zo noodlijdend zijn waneer krijgen we dan reclame op de
treinkaartjes en overal in het openbaar vervoer? Nu hangt er wel eens zo'n
ideeele oproep. Ik stel mij bus, tram, metro en trein voor met bvb : "Deze
rit werd mede mogelijk gemaakt door Unox" Dat mensen een worst gaan eten om
de trein op tijd te kunnen laten rijden!
Kijk dat een kid zijn internet financiert door zn site vol banners te
plakken en mensen oproept daarop te klikken is nog te begrijpen...  Ik moet
vandaag op pad met geprinte reistijden waarop "Autoweek" staat !?!

Groeten met gelukkig Nieuwjaar,

Diana