Leon Kuunders on Wed, 6 Feb 2002 17:41:01 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] spam via troyans?

Ik kan me voorstellen dat ze primair de veroorzaker van probleem opsporen en
deze vakkundig 'elimineren'. Vroegen ze niet naar logbestanden van je pc
waaraan te zien zou zijn geweest waar de inbraak vandaan kwam? Anders denken
ze natuurlijk dat je zelf aan het hacken geslagen bent.

> Pas na lang bellen en soebatten werden we weer aangesloten. UPC heeft ook
> nooit enig bewijs laten zien.

Tsja, UPC, of enige andere kabelaar, kijkt wel uit. Dat zou namelijk
inhouden dat ze ter zake deskundig zouden moeten zijn, anders zouden ze
bewijslast niet kunnen evalueren op validiteit (zou trouwens wel een mooie
'USP' zijn -- de bekabelaar 'with balls _and_ brains').

Het probleem oplossen kunnen ze uiteindelijk niet. Want op het internet
begint een betere wereld echt bij jezelf.

-Leon.